środa, 19 marca 2014

Spodenki dla niemowlaka | wyniki rozdawajki

Spodenki dla niemowlaka

Tak jak obiecałam ogłaszam wyniki mojej pierwszej rozdawajki. Wczoraj z okazji urodzin humorek mi dopisywał od rana i nawet ból pleców nie był w stanie mi go zepsuć. Cały dzień spędziłam w domu jednak po ostatnim weekendzie w Kielcach wciąż regeneruję siły i na nic innego nie mam ochoty. Pogodynki zapowiadają super pogodę w ten week to może uda mi się troszkę dotlenić.

Dobra, nie zagaduję dłużej :) Przedstawiam rekonstrukcję wydarzeń losowania:





Gratuluję i proszę o adres na maila izabela.pronko@gmail.com to wyślę czym prędzej porcisze :)

P.S. Nie wiem czemu moja komoda na dwóch zdjęciach z moją ręką ma kolor zgniłej zieleni :)

9 komentarzy:

  1. Aahaha! Nie wierzę! :) W ciąży dopisuje mi wyjątkowe szczęście w losowaniach, może powinnam zagrać w Lotto ;) Super, dziękuję!

    PS Wszystkiego naj z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratulacje!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) Komplecik jest pierwsza klasa :)

    P.S. Nominowałam Cię do zabawy na blogu - http://mlodaimama.blogspot.com/2014/03/ups.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik dotarł. Cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff... Cieszę się. Niech nosi się wygodnie :) Mam nadzieję, że Lenka też będzie zadowolona.

      Usuń