czwartek, 10 lipca 2014

3 miesięczny niemowlak

3 miesięczny niemowlak

Dziś o 16.00 miną 3 miesiące odkąd zostałam mamą. Choć jak dobrze się zastanowię to mamą jestem już prawie rok, od kiedy zrobiłam test ciążowy. Mój mały Grześ kończy dziś 3 miesiące, zmienia się każdego dnia, przybywa nowych umiejętności, wodzi wzrokiem, bawi się swoimi rączkami i jest ciekawy świata. Leżenie na plecach już mu się nie podoba, pozycja w leżaczku jest jego ulubioną.

Za nami drugie szczepienie więc wiem, że mały już nie jest taki mały bo ma 62cm. i waży 5900 (dziś już pewnie 6kg. bo ostatnio głodomorek z niego). Śpi w swoim łóżeczku, choć dalej jest przytulaskiem i lubi zasypiać w ramionach mamy.

Pozdrawiam,
Iza

14 komentarzy:

  1. Pozdrawiamy razem z Michasiem. Musimy nauczyć Michasia też spać w swoim łóżku, ale nie wiem jak to możliwe, bo po 5 minutach zawsze jest awantura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Grześko miał 2 miesiące też jeszcze spał ze mną. Od niedawna go oswajam z łóżeczkiem, przyznam, że pomogła trochę karuzelka :)

      Usuń
  2. Ale fajny ten Grzesiulek już taki duży. Może za miesiąc Hanka też polubi leżaczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polubi na pewno! Co więcej nie będzie z niego chciała wyjść :)

      Usuń
  3. Kurcze ale ten czas leci... dopiero co w ciąży byłaś, a tu już Grzesio ma 3 miesiące - szok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. duży chłopak :) moja Lenka waży 5500 g.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest <3 ( moze sie powtarzam, ale tak jest :D )

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo, Grześ gigant!!!! Nasza starsza Mill ma 58 cm i waży 5760 a i tak mówi nasza lekarka że duża (w porównaniu z masą urodzeniową, to jest). O-o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyneczki są drobniejsze, w końcu to małe damy :) Sprawdzałam te wymiary na siatce i jest w samym centrum normy:)

      Usuń
  7. Śliczny też Wasz synek :) A jak ładnie rośnie! :D Ani się obejrzycie, a będzie śmigał po domu za Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziaczek :) Najlepszego:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny! Nie mogę uwierzyć że to już 3!

    OdpowiedzUsuń
  10. oby kolejne miesiące były równie cudowne i przyniosły dużo nowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutki:) Jak dla mnie pierwsze trzy miesiące były najtrudniejsze: docieranie się, kolki, nadmierna ostrożność. teraz będzie tylko lepiej. Mojemu Jasiowi także bardziej odpowiadała pozycja pół-leżąca;)

    OdpowiedzUsuń